foto1
foto1
foto1
foto1
foto1
Ми навчаємося не для школи, а для життя


1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 [1 Голос]

 

Комунальний заклад «Дніпрорудненська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів «Талант» Василівської районної ради Запорізької області

Тема досвіду «Професійне зростання педагогів загальноосвітнього навчального закладу в умовах впровадження інклюзивного навчання»

Автори досвіду:

Здор Олена Василівна, директор комунального закладу «Дніпрорудненська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів «Талант» Василівської районної ради Запорізької області; 

Разієвська Жанна Володимирівна, заступник директора комунального закладу «Дніпрорудненська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів «Талант» Василівської районної ради Запорізької області

 

Керівник науково-методичного забезпечення досвіду:

Лупінович Світлана Миколаївна, завідувач кафедри  реабілітаційної педагогіки та здорового способу життя КЗ «ЗОІППО» ЗОР, к.пед.наук, доцент

В роботі приділяється особлива увага професійному зростанню педагогів ЗНЗ в умовах впровадження інклюзивного навчання та створенню корекційно-розвивального середовища для дітей з особливими освітніми потребами шляхом впровадження сучасних психолого-педагогічних технологій. Розроблені основні критерії оцінки діагностування успішності даного досвіду, висвітлені напрацювання з даної теми вчителів, корекційних педагогів https://youtu.be/dqvnP7v_f5s  https://youtu.be/5QhlxHSr9tc представлено розповсюдження досвіду https://talant.zp.ua/index.php/149-23-fevralya-v-shkole-talant-prokhodil-oblastnoj-seminar-realizatsiya-modeli-inklyuzivnogo-obrazovaniya-v-zaporozhskoj-oblasti та висвітлення його у засобах масової інформації (https://youtu.be/CxCPwotNoyg  https://youtu.be/otB87FNJeNU   ).

В своїй роботі ми запропонували модель «Професійне зростання вчителя класів з інклюзивною формою навчання» яка демонструє критерії та показники, форми та складові професійного зросту вчителя. Наведені приклади результативності впровадження досвіду.

Головною стратегією має стати розвиток емоційного інтелекту, вміння керувати своїми емоціями та протистояти стресам, формування позитивної Я-концепції особистості, розвиток самоаналізу власної діяльності та формування психологічної компетентності.

Конкурсна робота знаходиться за посиланням

 

https://drive.google.com/file/d/0B77p6ZzNaxC3bkJfN1ZGUjVzWlU/view?usp=sharing

 

Рецензія на конкурсну роботу знаходиться за посиланням

https://drive.google.com/file/d/0B77p6ZzNaxC3bG1KUTBiLVp0ejg/view?usp=sharing

1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 [2 Голоса (ів)]

Здор Олена Василівна

Директор КЗ«Дніпрорудненська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів «Талант»ВРРЗО

Освіта :  вища, закінчила  Запорізький національний університет  у 1997 році

За фахом біолог . Вчитель вищої кваліфікаційної  категорії, вчитель методист.

Стаж роботи – 16 років

Пройшла навчальний тренінг «Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації. Досвід. Перспективи. Результати», тренінговий   курс «Кроки до порозуміння».  Отримала Сертифікат тренера. Провела 4 регіональних  семінара - тренінга з курсу «Кроки до порозуміння»   для вчителів Запорізької області  щодо використання інтеракцій  та розвитку критичного мислення. 

Має публікації:  «Шляхи ефективної взаємодії середньої і вищої школи  в контексті профорієнтаційної роботи» ( збірник всеукраїнської конференції Київський університет імені Бориса Грінченка), «Інклюзивна освіта»  у виданні «Дитина з особливими потребами  

 

Разієвська Жанна Володимирівна, заступник директора КЗ «Дніпрорудненська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів «Талант» ВРРЗО.

Закінчила у 1992 році Мелітопольський педагогічний інститут, отримала спеціальність: вчитель географії-біології. У 2014 році закінчила Українську інженерно-педагогічну академію, за спеціальністю: управління навчальним закладом, присвоєно кваліфікацію: керівник підприємства, установи та організації (у сфері освіти та виробничого навчання).

Кваліфікація: спеціаліст вищої категорії, вчитель методист.

Стаж роботи: 24 роки

Нагороджена:

  • Грамотами Департаменту освіти і науки Запорізької ОДА (Наказ Департаменту від 31.03.2014 №0249, від 17.06.2014 №0473,від 04.04.2016 №0231, від 04.05.2016 №156-Д;
  • Грамотами відділу Василівської РДА;
  • Подяки міського голови, адміністрації школи.

Має сертифікати:

  • Спеціалізований тренінг для педагогів по інклюзивній освіті в початковій школі «Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації. Досвід. Перспективи. Результати»;
  • Курси за програмою Intel «Навчання для майбутнього».

Займалась дослідно-експериментальною роботою з теми «Управлінський супровід здоров`язбережувального освітнього простору як умова ампліфікації особистісного розвитку учня початкової школи», що  була проведена в період з 2009 по 2016 роки. З 2016 року очолює роботу початкової школи в рамках Всеукраїнського науково-педагогічного експерименту «Розвиток інклюзивного освітнього середовища у Запорізькій області» за підтримки Благодійного Фонду Порошенка.