foto1
foto1
foto1
foto1
foto1
Ми навчаємося не для школи, а для життя


1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 [1 Голос]

 закон про освіту

Педагоги нашої школи ефективно ознайомилися із нововведеннями в освітньому законодавстві (Закон України "Про освіту"): розглядали усі можливості для професійного розвитку вчителя. Інтерактив відбувався у рамках методичного проекту "Забезпечення інтенсивної методичної підтримки професійного розвитку педагогів комунального закладу «Дніпрорудненська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів «Талант» в умовах реформування освіти в Україні". Перша група свою роботу почала з основних термінів та їх визначення (наприклад, академічна свобода, викладацька діяльність, педагогічна діяльність; освітній процес, освітня діяльність, освітня послуга; універсальний дизайн у сфері освіти тощо). Цікавим виявилося питання "Робочий час педагогічних працівників", який згідно ст.60 ЗУ "Про освіту" включає час виконання вчителями навчальної, виховної, методичної, організаційної роботи та іншої педагогічної діяльності, передбаченої трудовим договором і регулюється Кодексом законів про працю України (Стаття 50. Норма тривалості робочого часу: Нормальна тривалість робочого часу працівників не може перевищувати 40 годин на тиждень. Але законодавством встановлюється скорочена тривалість робочого часу для окремих категорій працівників (учителів, лікарів та інших). Стаття 51 Кодексу дає визначення поняття "Педагогічне навантаження" як час, призначений для здійснення навчально-виховного процесу. Педагогічне навантаження вчителя, якого прийнято на ставку, включає 18 годин протягом навчального тижня, що становлять тарифну ставку, а також інші види педагогічної діяльності: класне керівництво; перевірку зошитів; завідування навчальними кабінетами; завідування майстернями; завідування навчально-дослідними ділянками). Друга група розглянула систему забезпечення якості освіти та питання академічної доброчесності (зміст, види, відповідальність). Третя група порівняла умови проходження атестації та сертифікації педагогічних працівників. На часі були питання про права та обов'язки здобувачів освіти, педагогічних працівників та батьків здобувачів освіти. І в кінці повернулися до питання п'ятої групи: професійний розвиток, про який йдеться у статті 59 і який передбачає постійну самоосвіту, участь у програмах підвищення кваліфікації та будь-які інші види і форми професійного зростання. Сьогодні вчителі мають альтернативу курсам підвищення кваліфікації, але, якщо ви бажаєте, щоб сертифікати, які ви отримуєте на тренінгах, стажуванні, семінарах тощо, були враховані у 150 годин (впродовж 5 років), пам'ятайте, що треба обирати лише ті заклади освіти, що мають ліцензію на підвищення кваліфікації або провадять освітню діяльність за акредитованою освітньою програмою. 
Як бачимо, сьогодні було продуктивно, результативно, і, сподіваюся, корисно! Дякую за підготовку інтерактиву вчителю, члену проектної групи, Шупенко Галині Костянтинівні і колегам за співпрацю. 

БІЛЬШЕ ФОТО
Заступник директора з навчально-виховної роботи Герасименко Л.І.

Додати коментар

     


Захисний код
Оновити