1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 [1 Голос]

   Якість навчально-виховного процесу значною мірою визначається тим, наскільки враховуються та реалізуються потенційні можливості навчання й розвитку кожної дитини, її індивідуальні особливості. Якими б не були фізичні чи психічні обмеження, у дитини завжди є резерви для розвитку, використання яких може суттєво поліпшити якість її життя.
   Більшість дітей з особливостями психофізичного розвитку може навчатися у загальноосвітніх школах за умови реалізації моделі інклюзивної освіти. Школа «Талант» перша у Василівському районі з 2015/2016 навчального року впроваджує інклюзивну форму навчання для дітей з особливими освітніми потребами. Завдяки цьому ми стали учасником пілотного Всеукраїнського науково-педагогічного проекту Благодійного фонду Порошенка «Розвиток інклюзивного освітнього середовища у Запорізькій області». В рамках проекту з 25 по 27 серпня у м.Запоріжжя відбувся тренінг «Інклюзивна освіта-рівень свідомості нації. Досвід. Перспективи. Результати», в якому взяли участь заступник директора з НВР Ж.В.Разієвська, вчителі: О.А.Кравченко, Л.А.Борисенко, асистенти вчителів: В.В.Садова, Т.І.Каулько, шкільний психолог А.О.Анзіна. Спеціалісти-практики ділились своїм досвідом з впровадження інклюзивної освіти в Україні, ознайомили з нормативно-правовою базою, надавали юридичну підтримку.


   Ми впевнені, що інклюзивна форма навчання з кожним роком буде мати більший попит, бо кількість дітей з особливими освітніми потребами, нажаль не зменшується. Дітей, які потребують корекції фізичного та(або) розумового розвитку, в Україні понад 1 млн., що становить 12% від загальної кількості дітей і лише командна робота адміністрації, педагогів, батьків, науковців забезпечить повноцінний розвиток дітей з особливими потребами та сприятиме їх соціалізації.
 
Заступник директора з НВР Ж.В.Разієвська