foto1
foto1
foto1
foto1
foto1
Ми навчаємося не для школи, а для життя

Розклад дзвінків

bell shlp1

Розклад уроків

43690935 новый размер

Клуб "Білі Ворони"

Наші друзі

friends

Безпека в Інтернеті

Останні коментарі

Рейтинг користувачів

  • Денис Кондратенко
    Денис Кондратенко
    1 ( +3 )
  • Maria
    Maria
    1 ( 0 )
  • Иван
    Иван
    1 ( 0 )
  • .-.
    .-.
    1 ( 0 )
  • Aztekium.pl
    Aztekium.pl
    1 ( 0 )

1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 [1 Голос]

   На виконання Указу Президента України від 13.10.2015 № 580/2015 «Про Стратегію національно-патріотичного виховання дітей і молоді на 2016-2020 роки» та відповідно до Плану роботи КЗ «ЗОІППО» ЗОР на 2016 рік у межах Тижня науки-2016 28.04.2016  у нашій школі пройшов науково-методичний семінар «Критичне мислення як інструмент учнів старшої школи» за участю завідувача лабораторії суспільствознавчої освіти Інституту педагогіки НАПН України, доктора педагогічних наук, професора, члена-кореспондента НАПН України Пометун О.І. На зустрічі були присутні не тільки педагоги школи, але і представники освітян району.


   Сучасна середня школа має відповідати вимогам часу, надаючи такі освітні послуги, що дозволять учневі опанувати і здобути необхідні знання, вміння, навички. Однією зі складових цього є наявність відповідного якісного навчально-методичного матеріалу (підручники, посібники тощо). Оскільки суспільно-гуманітарні дисципліни завжди одними з перших реагують на зміни та процеси у суспільстві, тому і гнучкішим має бути підхід педагога на уроці, коли відбувається знайомство з новим матеріалом. Олена Іванівна представила присутнім принципи побудови нового підручника з історії, який би дозволив якісно по-новому викладати програмовий матеріал. Акцент було зроблено на необхідності впровадження у навчальний процес інтерактивних методів, саме це дозволить учневі більше засвоювати нового матеріалу, тобто якість викладання матеріалу підвищується.
   Впровадження нового потребує передусім перебудовувати своє мислення, бути відкритим до інновацій, вміти вибудовувати з учнем партнерські взаємини, важливим фактором стає перед вчителем завдання навчити учня критично сприймати будь-яку, не тільки навчальну, інформацію, готовність вчителя стати координатором навчального процесу. Сподіваємося, що такі зустрічі дозволять вчителям краще адаптуватися до нового в освітній галузі.

Додати коментар

     


Захисний код
Оновити